Gisteren rookten we nog samen.
Ik zit naast je vannacht, alleen met zijn twee.
Morgen zul je sterven.
Ook een stukje van mij.
Dat was toen, nu luister ik muziek en ga zo slapen.
Kom ik je vannacht nog even tegen?
Morgenavond sta ik stil en draait de wereld verder
vier jaar iets minder rond.
Zaterdag erwtensoep, verhalen en de glimlach der herinnering.
Want waarom zouden we huilen?
Zullen we dansen mama?
http://youtu.be/UvMtygeMPqs
Geen opmerkingen:
Een reactie posten